NASLOVNICA O NAMA PROIZVODI NAGRADE PRESS MIŠLJENJA VIDEO KONTAKT PJESME  ENGLISH


Pozdrav.

OŠ Maria Martinolića u Malom Lošinju ove šk.god. 2007./08. uvodi u druge rezrede Tablicu množenja SilabuS, čija je autorica prof. Def. Nataša Radas. Naime, učenici tablicu množenja uče u 2. polugodištu drugog razreda, a mi smo je koristili u 1. polugodištu, nekoloiko puta na satu razrednika kao „Igricu – slagalicu“. Tablica množenja SilabuS- „Igrica – slagalica „ je djecu oduševila, razveselila,zainteresirala i što je najvažnije poučila i naučila. Rekli bi : „ Bez pol muke – evo nauke.“ Ovo didaktičko sredstvo djecu jednostavno ponese i zanese u rad. Nema ni traga prisili, oni to rade jer vole i žele, dakle, s ljubavlju i lakoćom. Željni novih saznanja postaju pravi, mali istraživači i svatko novo otkriće , a ima ih bezbroj, u njima bude sve veće i veće samopouzdanje,  što smatram vrlo bitnim za njihove nježne dječje duše. Sa SilabuS-om znanje postaje iz dana u dan sve veće,  a učenici to ne osjećaju kao napor i učenje,  nego to doživljavaju kao zabavu i igru. Kratko, rečeno kroz igru do znanja. Držeći se principa rade s Tablicom množenja SilabuS, karakteristika i naputaka za rad – znanje je zagarantirano i ne može izostati. Tablica množenja SilabuS pomaže svima- pametnima, manje pametnima i više pametnima – baš svima djeci, učiteljima i roditeljima. Ovom prilikom ujedno zahvaljujemo prof def. Nataši Radas autorici projekta Tablice množenja SilabuS što je nama učiteljima uvelike olakšala rad, a djeci na najbezbolniji način pomagala zavoljeti matematiku.



Učiteljice drugih razreda OŠ Maria Martinolića


u Malom Lošinju.


Josip Rajevic, suradnik, Studio 9
info@silabus.hr

 

O SilabuS-u

SilabuS - Program didaktičkih i metodičkih inovacija za čitanje, pisanje i matematiku istražuje, traje, razvija se i potvrđuje već 14. godina. Bez organiziranih marketinških aktivnosti i bez većih poduzetničkih koraka nudeći uz rehabilitaciju govora, čitanja i pisanja i specijalne usluge ( „Program razvoja spremnosti za učenje“, „Program prevencije poteškoća učenja čitamja pisanja i matematike (kod mlađih)“, „Program rehabilitacije učenja matematike (kod starijih)“, „dijagnostika specifičnih poteškoća i nadarenosti“), kao i putem brojnih edukativnih radionica „UČITI ali KAKO?“ za stručnjake u obrazovanju postao je poznat i tražen u Hrvatskoj. Stekao je na tisuće zagovornika, najviše među roditeljima i djecom koja su naglašeno često postajala ni manje ni više nego odlični đaci. Sve veći broj stručnjaka pored svojih propisanih programa koriste SilabuS, neki već iz godine u godinu.

SilabuS je jedinstven u svijetu. U posljednje vrijeme okušao se i na međunarodnoj sceni i uslijedila su vrijedna priznanja. Za razliku od sve brojnijih edukacija s jedne strane (stručnih i znanstvenih) i također sve brojnijih izdavača i prodavača didaktičkih sredstava  s druge strane,  SilabuS je objedinio ideju (izum), inovaciju (didaktičku i metodičku), struku (povezao logopediju i matematiku) i sredstva za rad (patente). Racionalizirao je proces učenja oslanjajući se na prirodne sposobnosti djece te poznavajući i poštujući njihov razvoj od „ozbiljne matematike“ napravio užitak i radost. Matematika nije izgubila ozbiljnost time što je postala vidljiva i opipljiva, a u dječjim rukama dobila je privlačnost i lijepotu – izvrstan oslonac za daljnje učenje. Odličan je za djecu s poteškoćama, za redovnu populaciju i za nadarene. Ista sredstva mogu služiti djeci najranije dobi, ali su poticajna i korisna starijima. Ta konstatacija izaziva čuđenje kod onih koji nisu upoznali SilabuS jer nisu navikli da u istom sredstvu postoji više razina spoznaje i da se matematičke istine koje se inače uče kasnije mogu prikazati na dječji način. Školski način učenja prečvrsto je ukorijenjen u naše mozgove tako da od strane starijih ponekad ostaju nezamjećene jednostavne istine koje djeca neopterećena sustavom lako i prirodno primaju. SilabuS je krenuo od djece k djeci i zato ga oni rado primaju i vole.

Od nedavno je Program SilabuS , preko Programa RAZUM Vlade RH za inovatore i na znanju utemeljena poduzeća, započeo davno očekivanu aktivnost multimedijalnog pristupa koji pruža mogućnost obrade brojnih, na prvi pogled nevidljivih sadržaja, novosti i otkrića, koja SilabuS sredstava od početka u sebi nose. Osim razvoja računalne tehnologije i znanost je na strani SilabuS – a, naročito neuroznanost koja svojim otkrićima potvrđuje važnost  razvoja i učenja u ranoj dobi.

Danas već i šira javnost zna vrijednost i važnost inovativnosti i kreativnosti i školstvo pravi napore u prilagođavanju brzim promjenama u svijetu i društvu ali je didaktička ponuda još uvijek čvrsto vezana uz obrazovni sustav.
SilabuS didaktička sredstva iz kojih je izašla metoda ne daju gotova znanja nego poštujući SilabuS HEUREKA princip izazivaju istraživanje i pobuđuju kreativnu mentalnu aktivnost.

Od samog početka SilabuS je dobivao brojna priznanja i odobrenja svih nadležnih ureda, bio prisutan u medijima (novine radio i TV) a 2007. godine uslijedila je i nagrada   Zlatna kuna za inovacije kao i Zlatna povelja za sve kategorije inovatorstva za najnovije patente VIDLJIVA I OPIPLJIVA MATEMATIKA te Zlatne medalja za didaktička pomagala u učenju matematike na Međunarodnom salonu inovacija, novih tehnologija i proizvoda “GENEVE 2010” i Međunarodnom sajmu tehnologije i inovacija Eureka u Bruxellesu 2010. U malom logopedsko- matematičkom ateljeu u Splitu stvorena je baza za niz novih proizvoda i igara. Nadamo se da će ovaj CD omogućiti daljnje korake SilabuS – a u približavanju što većem broju djece.


O Autorici


Nataša Radas prof. logoped rođena je i živi u Splitu. Diplomirala je edukacijsko rehabilitacijski studij u Zagrebu - paralelno je studirala fonetiku i lingvistiku. Još kao student piše i objavljuje pjesme u najuglednijim časopisima (Forum, Republika, Život, Mogućnosti, Vidik...). Objavila je zbirku pjesama “Kontrapunkt” 1973. godine. Nakon školovanja stalno radi s djecom, istražuje sva logopedska područja i otvara nove puteve osposobljavanja djeteta za učenje:

- Kroz rad u timu stručnjaka za zdravi razvoj djece uključuje se u redovne škole kao prvi logoped još davno prije ulaska logopeda u sustav školstva.

- Započinje rad u medicinskoj ustanovi kao prvi razvojni logoped za dob djece od rođenja pa dalje (prevencija i rehabilitacija mogućih poremećaja u učenju i životu).

- Prvi logoped s programom za učenje i rehabilitaciju učenja matematike.

- Logoped s brojnim patentima. Najnoviji patenti su komplet didaktičkih sredstava “Vidljiva i opipljiva matematika” od kojih je ponešto korišteno i u ovom CD-u.

- Prvi logoped sa Zlatnom kunom i Zlatnom plaketom za sve kategorije inovacija: ideja, izum, tehničko unapređenje, racionalizacija i novi proizvod.

Za Program SilabuS zahvaljuje se najviše djeci s kojom stalno radi i istražuje. Zahvalnost im vraća kroz vlastito izdavaštvo.

Što se doživi na SilabuS radionicama

UČITI, ALI KAKO?


 

" Roditelji i nastavnici često uče djecu samo podacima. Mi učimo djecu kako je učenje igra kao i svaka druga, kako kroz osmjeh ubrati plodove znanja iz kojih će niknuti stabla spoznaje o lakoći i ljepoti života. "
Ante, suradnik

 

Kontakt

SilabuS
Program didaktičkih i metodičkih inovacija
za čitanje, pisanje i matematiku

Autor
Nataša Radas, profesor logoped

Bana Berislavića 9, Split
INFO TEL.: 021 386 438
INFO MOB.: 098 757 085

info@silabus.hr

Program Silabus je patentno zaštićen.

NASLOVNICA                    O NAMA                    PROIZVODI                    KONTAKT